Aprilia DORSODURO 750 08/16 Náboje předních vidlic ''fork cartridge kit'' FKS
Popis
Kompletace a nastavení zadní centrální jednotky nebo přední cartridge kit je vždy individuální dle hmotnosti každého jezdce a základního nastavení stylu jízdy. Je potřeba správně vybrat tuhost pružiny, podle zatížení motocyklu (jízda sólo nebo se spolujezdcem, či bagáží) a použití pro sportovní jízdu (na silnici nebo na okruhu), cestovní (silnice, enduro trail) nebo komfortní nastavení celého podvozku. Proto s Vámi každou objednávku předem telefonicky zkonzultujeme.
Všechny komponenty jsou vyrobeny a kompletovány v Itálii, Matris patří mezi top výrobce techniky podvozků pro motocykly.
Zkratky nastavení u centrálních pérovací jednotek ''monoshock'': CH > komprese vysoká rychlost / CL > komprese nízká rychlost / C > komprese / R > útlum / L > rozteč / P > mechanické předpětí pružiny / HP > hydraulické předpětí pružiny (IS- levé / ID - pravé)
Specifikace zadních centrálních tlumičů pérovací jednotek ''monoshock''.
- M46R - řada zadních tlumičů určená především pro závodní použití, je vybaven třemi nezávislými nastaveními hydraulického ovládání: vysokorychlostní a nízkorychlostní kompresní tlumení a tlumení odskoku, nastavitelná výška tlumiče
- M46K - řada zadních tlumičů pro silniční nebo závodní použití, dvě samostatné a nezávislé řídicí jednotky hydraulického tlumení pro nastavení komprese a odskoku, nastavitelná výška tlumiče
- M46KF - řada zadních tlumičů s flexibilní ovládáním je ideální pro silniční a silničně/cestovní a enduro motocykly, dvě samostatné a nezávislé řídicí jednotky hydraulického tlumení pro nastavení komprese a odskoku, nastavitelná výška tlumiče
- M46KD - jednoduše nastavitelný tlumič „KD“ je určen především pro silniční motocykly, snadné nastavení pro všechny jezdce, umožňuje ovládání hydraulického tlumení, ve většině modifikací nastavení světlé výšky, standardně je zahrnuto předpětí pružiny, ale k dispozici je řada jednotek s hydraulickým předpětím pružiny, tyto tlumiče jsou vyrobeny za použití stejné kvality jako prémiové tlumiče, i když se jedná o základní produkt.
- M40KC - řada dvojitých tlumičů je ideální pro cestovní a sportovní použití na klasických a cestovních motocyklech, dvě samostatné a nezávislé řídicí jednotky hydraulického tlumení pro nastavení komprese a odskoku, u většiny aplikací je k dispozici také nastavovací jednotka pro délku a světlou výšku.
- M40SR - ideální pro vysoce výkonné skútry pro street a sportovní použití, k dispozici jsou dvě samostatné a nezávislé řídicí jednotky hydraulického tlumení pro nastavení komprese a odskoku
- M40D - je nastavitelná hydraulická dvojitá sada tlumičů s vnitřní tlakovou expanzní nádobou na plynný dusík (N2), Jednoduché, a snadno použitelné, nastavení tlumení odskoku, kde je to možné, je k dispozici také jednotka pro nastavení délky tlumičů
- M46K ESA zadní pro BMW - zadní hydraulický tlumič s dálkovým tlakovým expanzním zásobníkem (dusík N2) spojeným pružnou hadicí v ocelovém opletu, potažený, plně nastavitelný zadní tlumič pro vynikající vylepšení s cílem zlepšit pohodlí a výkon zajišťující maximální pohodlí řidiče, plně nahrazuje původní zadní tlumič s využitím dílů BMW ESA (Electronic Suspension Adjustment) pro nastavení odskoku a předpětí pružiny
- M46K ESA přední pro BMW - hydraulický tlumič s vnitřní tlakovou expanzní nádobou (dusík N2) vybavený plně plovoucím pístem pro oddělování plynu/oleje, počítačové inženýrské systémy se používají k navrhování, projektování a výrobě všech součástí s materiály špičkových technických a mechanických vlastností a vysoce přesným obráběním, nahrazuje hydraulické „srdce“ předního originálního odpružení a využívá výhody originálních dílů BMW ESA (Electronic Suspension Adjustment) pro nastavení odskoku a předpětí pružiny
Specifikace předních jednotek" kompletních vidlicových systémů, předních ''fork cartridge kit'', a pružin do předních vidlic.
- F43SP - kompletní vidlice F43SP je náš špičkový produkt, který využívá náš špičkový systém „Speed Sensitive System“ F25SP s dusíkovou tlakovou patronou umístěnou v těle vidlice, bez vnější objemové kompenzační nádrže jsou zmenšeny rozměry a hmotnosti přední nápravy, což zlepšuje výkon, ovladatelnost a odezvu při sportovním použití, tlumicí asymetrické nastavovací jednotky Compression and Rebound spolu s Preload jsou integrovány v horním krytu vidlice pro jednoduché a praktické ovládání
- F25SA - sada Sealed Hydraulic cartridge plně nahrazuje všechny stávající originální vnitřky vidlice a přeměňuje ji na nový plně nastavitelný systém tlumení, úprava: komprese, odskoku a předpětí, umožňuje vysoký stupeň vylepšení původní vidlice, zlepšuje výkon a zvyšuje koeficient tlumení, zabraňuje riziku kavitace tekutiny, nabízí větší a snadnější přizpůsobení nastavení odpružení, snižuje hmotnost použitím lehkých slitin pro všechny komponenty, umožňuje rychlou demontáž hydraulické kazetové jednotky bez demontáže vidlice, vhodné zejména pro sportovní a závodní použití
- F25R - ''fork cartridge kit'' Je zaměřen na výkonné naked, sportovně cestovní, hyper a super sportovní motocykly s použitím na silnici nebo na okruhu, sada hydraulické kazety, která kompletně nahrazuje všechny stávající originální vnitřky vidlice a umožňuje plné nastavení komprese , odskoku , předpětí
- F20K - F20K je asymetrická sada hydraulické kazety o průměru 20 mm, která zcela nahrazuje všechny stávající vnitřky vidlice a upgrejduje vidlice, které již mají určitou úroveň seřízení jako standard, plně nastavitelné předpětí pružiny a mají samostatné asymetrické nastavení komprese a odskoku , kazeta je dodávána pomocí inovativního „čtyřventilového systému“ , který zabraňuje riziku kavitace kapaliny, umožňuje vynikající vylepšení hydraulického tlumení a skvělé nastavení, ideální pro výkonné naked, sportovně cestovní, hyper a super sportovní motocykly a cestovní endura
- F15K - F15K, základní kazeta se čtyřmi ventily, jedná se o asymetrickou hydraulickou kartuši, která zcela nahrazuje původní vnitřky běžných nenastavitelných vidlic a převádí je na plně nastavitelné jako u sportovní vidlice, sada určená pro všechny motocykly Street, Naked a Classic vybavená konvenčními vidlicemi, obsahuje předpětí pružiny a samostatné asymetrické nastavení tlumení komprese a odskoku pomocí inovativního „systému čtyř ventilů“, který zabraňuje riziku kavitace kapaliny, může být nastavena mnohem přesněji pro potřeby každého jezdce, díky čemuž je vidlice přesnější, lépe nastavitelná, snadněji použitelná… lepší v každém ohledu
- FSE - FSE, hydraulické ovládání sady pružin, originální výbava pro motocyklové vidlice je často kompromisem, je vyrobena pro běžné silniční použití a pro jezdce průměrné hmotnosti, sada vidlic FSE zlepšuje fungování těchto původních, snadno se montuje a nastavuje, zlepšuje pohodlí, jistotu při řízení a dynamický výkon, díky čemuž je vidlice přesnější, ideální pro všechna motocykly Street, Naked a Classic vybavená konvenčními vidlicemi
- FKE - FKE, sada nastavitelné pružiny, sada pružin FKE je prvním krokem ke zlepšení fungování originálního podvozku, snadno se montuje a nastavuje, zvyšuje pohodlí a jistotu při řízení, ideální pro všechna motocykly Street, Naked a Classic vybavená konvenčními vidlicemi, nabízí nastavovací jednotku předpětí pružiny, regulátor průtoku je specifický a kalibrovaný pro každou originální vidlici
- FRK - Sada FRK je „hydraulické srdce“, které zlepšuje fungování a výkon originální vidlice vybavené kazetou, snadno se montuje a nastavuje, zajišťuje lepší dynamickou odezvu a přední stabilitu, díky čemuž je vidlice přesnější, je určena pro sportovní motocykly (naked, sport, street i okruh, standardně se dodává jako symetrický systém s kompletními sadami kompresních a odskokových ventilů plus jednotkami pro nastavení komprese, které nahrazují původní komponenty
- FKS - sada FKS je prvním a levnějším krokem k upgrejdu původních vidlic, snadno se montuje, skládá se ze sady pružin dostupných v různých délkách, specifikací a sady distančních podložek, sada FKS je vždy dodávána se specifickou tlumičovou kapalinou.
katalog | technika podvozku |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.