radiální brzdové a spojkové pumpy

Hlavní rozdíl mezi radiální a axiální pumpou je směr pohybu pístku. Radiální pístek se pohybuje ve stejném směru jako brzdová páčka. "Klasická“ (axiální) pístek se pohybuje kolmo (nebo velmi blízko kolmému směru) na páčku. Je pochopitelné, že získáte lepší cit při brzdění, když se páčka bude pohybovat ve stejném směru jako pístek. To je hlavní výhoda radiální konstrukce. Brzdění je tak citlivější a dobře dávkovatelné.

Oproti axiální, kdy buď brzdíte moc prudce nebo nebrzdíte vůbec. Proto je radiální brzdová pumpa dávána na mnoho novějších sportovních a supersportovních motocyklů již v sériové výbavě a díky citlivému dávkování brzdného účinku je doporučena i pro bezpečnou jízdu na běžných silnicích.

Nabízíme brzdové pumpy Brembo, Accossato a Nissin. V nabídce máme radiální pumpy pro racing, motard, skútry a off-road motocykly. V případě potřeby nás kontaktujte, se správným výběrem brzdové pumpy Vám rádi poradíme.

 

Stránka 1 z 1 - 2 položek celkem

  • MaguraHC1clutch 3 Video Kód: MGA-2100455
    Magura HC1 kovaná radiální spojková pumpa s pevnou páčkou
    2-5 pracovních dní

    radiální spojková nebo brzdová pumpa levá Magura HC1/12,13,16mm pístek, plynule nastavitelný odklon páčky, tělo vyrobené z kovaného hliníku, je schválena pro trvalý provoz se všemi systémy ABS, 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření pro lepší kontrolu

    6 433,88 Kč bez DPH 7 785 Kč / sada
  • HC1 1 Video Kód: MGA-2100452
    Magura HC1 kovaná radiální brzdová pumpa s pevnou páčkou
    2-5 pracovních dní

    radiální brzdová pumpa Magura HC1/12,15,18mm pístek, plynule nastavitelný odklon páčky, tělo vyrobené z kovaného hliníku, je schválena pro trvalý provoz se všemi systémy ABS, 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu

    6 433,88 Kč bez DPH 7 785 Kč / sada

Stránka 1 z 1 - 2 položek celkem