Brembo 17RCS kovaná radiální spojková pumpa s kloubovou páčkou
Popis
Brembo kovaná radiální spojková pumpa 17RCS s kloubovou páčkou. V případě potřeby je možné k pumpě dodat objímky pro instalaci zrcátek. V sekci soubory naleznete tabulku osazení dle modelu motocyklu, technický list a návod pro montáž.
- Pouzdro pumpy vyrobené z kovaného hliníku
- Přesné opracování na moderních CNC automatech s tvrdě eloxovaným povrchem
- Průměr pístu 17mm
- RCS (Ratio Click Systems) nastaví rozteč páky dle Vašich požadavků 16-18mm
- nastavení 16mm má delší krok vystavení spojky, s menší silou vyvinutou na páčku po vykonání delší dráhy páčky
- nastavení 18mm má kratší krok vystavení spojky, s větší silou vyvinutou na páčku po vykonání kratší dráhy páčky
- Výklopná páčka
- Mikrospínač brzdového světla v základním balení
- Používejte jen brzdové kapaliny DOT 4
- Upevnění na řídítka průměru 22,2mm
- Hmotnost 350g
-
Utahovací moment odvzdušňovacího šroubu: 12÷16 Nm
- homologace pro silniční provoz
- sestavu nádobky pro spojkovou pumpu naleznete zde
Díly pumpy jsou identické s pumpami použitými v seriálech MS v MotoGP nebo SBK a nabízejí nejvyšší možnou přesnost a spolehlivost.
Tato čísla označují průměr pístu a možnosti použití:
- 16RCS je správnou volbou v 99 % aplikací. Pro motocykly s originálním průměrem pístu hlavního válce spojky 14 nebo 15mm. Průměr pístu je 15mm, Brembo pojmenovalo tento hlavní válec 16RCS pouze pro marketingové účely.
- 17RCS je alternativa 16RCS, pasuje na motocykl, jehož průměr pístu hlavního spojkového válce je 15mm, odpovídá brzdě 17RCS, lze také použít v kombinaci s předimenzovaným pomocným spojkovým válcem nebo s kluznou spojkou.
- 14RCS správná volba pro motocykly, jejichž průměr pístu hlavního spojkového válce je 11, 12 nebo 13mm, například Ducati Monster
- 19RCS neinstalujte bez dozoru mechanika, při použití na standardním motocyklu bude páka velmi tvrdá a obtížně pohyblivá, tento hlavní válec se smí používat pouze s kluznými spojkami nebo pro aplikace vyžadující tak velký průměr pístu.
Tělo hlavního válce
Tělo hlavního válce je z hliníkové slitiny, vyrobené kováním a následně CNC (Computer Numerical Control) obrobeno odlehčovacím frézováním. Velmi uzavřené výrobní tolerance, podobné těm, které se používají v MotoGP, zaručují dokonalé sladění s plovoucím pístem díky dosud nevídané přesnosti práce. Pro povrchovou úpravu byl zvolen tvrdý eloxovací, elektrolytický proces, který přeměňuje povrch hliníku a jeho slitin na různě tvrdý oxidový povlak, který zaručuje velmi vysokou odolnost proti oděru a korozi.
Páčka spojky
Páka je vyrobena ze dvou hlavních součástí: závodního pohonu páky a samotné páky, skládací a vyrobená kováním. V pákovém kloubu je vložen patentovaný systém, který umožňuje otáčení pouze účinkem případného klopení kola, bez možnosti náhodného otočení a získání větší dynamické bezpečnosti.
Ovladač nastavení vzdálenosti páky od řídítek byl přemístěn a nyní je v ose se samotnou pákou, což zaručuje montáž případného dálkového přestavování.
Při použití tohoto ovládání se tlačná tyč lisu nepohybuje vzhledem k tělu hlavního válce a udržuje nejlepší pracovní úhel tlačné tyče. Proto se účinnost kinematického pohybu nemění ani přiblížením nebo přiblížením páčky spojky k řídítkům, což zajišťuje menší tření a nedostatek rozptýlených sil.
Páka má navíc svůj opěrný bod na těle čerpadla pomocí systému pouzdro/kalibrový čep, který zaručuje vysokou tuhost a lepší cit spolu s vysokou odolností proti opotřebení.
Spínač
Tento hlavní spojkový válec NENÍ dodáván se spínačem, pokud spínač spojky potřebujete, je zapotřebí průtokového šroubu s tlakovým spínačem, který se monutje na místo původního průtokové šroubu skrze banjo spojkové hadice. Tlakový spínač naleznete zde, provední M10x1,00.
katalog | spojka a její díly |
brzdové pumpy | Brembo |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.