Scottoiler vSystem All Climate automatické mazání řetězu
Popis
Scottoiler vSystem univerzální sada mazání motocyklového řetězu. Základní sada Scottoiler vSystem nabízí všechny výhody spojené s automatickou lubrikací. Dávkovač může být na konci buď přilepen nebo přišroubován na spodní stranu kyvné vidlice. Jedno naplnění nádržky zajišťuje automatické olejování v závislosti na počasí na cca 1200-1600 km. Sada obsahuje universální montážní prvky a náplň se Scottoilem o objemu 250 ml (dostačující na cca 3000-4000 km). Scottoiler je vhodný pro většinu motocyklů poháněných řetězem.
Pokud i nejste jistí jaký Scottoiler je vhodný pro Váš model motocyklu, zde je on-line katalog, kde u Vašeho modelu naleznete kompletní specifikaci a návod na montáž.
Hlavní výhody automatického mazání Scottoiler:
- prodloužení životnosti motocyklového řetězu a řetězových kol
- zvyšuje výkon správně namazaného řetězu
- snižuje nároky údržby motocyklového řetězu
- snižuje čas a náklady na údržbu motocyklového řetězu
Sada obsahuje:
- 1x nádržku RMV
- 1x kompletní montážní sadu
- 1 nádobu se Scottoilem All Climate o objemu 250 ml
- kompletní návod v angličtině a češtině
S více než 25 lety zkušeností dodává Scottoiler na trh nejpropracovanější automatický olejovací systém hnacího řetězu. Aplikace, která byla původně navržena pro motocykly, je nyní adaptována i na jízdní kola. Od roku 2009 je v nabídce kromě vakuového vSystemu i elektronický eSystem a specifické kity pro dané značky, nebo modely motocyklů.
Výrobky Scottoiler se prodávají po celém světě a jejich účinnost je denně prokazována za nejrůznějších klimatických podmínek.
A jak to vlastně funguje?
Scottoiler vSystem pracuje na bázi podtlaku. Když motor motocyklu běží, vytváří se podtlak, který zvedá membránu a ta zase otevře ventil. Otevřený ventil umožní kapání oleje trubicí přes rozetu na řetez. Ventil má vestavěný měřič průtoku oleje. Scottoiler není pumpa.
Jaký vliv má Scottoiler vSystem na motor?
Žádný. Na výstup ze Scottoileru nemá vliv ani rychlost motoru, plyn apod. Podtlaková komora je uzavřená jednotka a nemá vliv na běh motocyklu. Při nastartování motoru se otevře ventil, což vyžaduje pohyb 3cm3 vzduchu, aby se zvedla membrána, která zůstane nahoře až do vypnutí motoru. Je běžné pozorovat, že membrána při nízkých otáčkách pulsuje, což je někdy nesprávně považováno za pumpování.
Podobné produkty
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.